Nieuwsbrief

Levertijd en bezorging

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levertijd van je bestelling staat in de orderbevestiging weergegeven. De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Als alle producten uit je bestelling op voorraad zijn verwerken wij de order en sturen wij je een bericht per e-mail. Je kunt dan in geval van pakketpost je bestelling volgen met behulp van de Track&Trace code.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Indien je bestelling door de brievenbus past hoef je hiervoor niet thuis te zijn. Voor pakketpost geldt: wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan zal PostNL proberen je bestelling bij de buren af te geven. Indien dit niet lukt zullen zij een kennisgeving achterlaten en de volgende werkdag opnieuw bij je aanbellen. Als ook dit mislukt, wordt je bestelling afgegeven op het Postkantoor bij jou in de buurt.
Tip: als je de eerste keer niet thuis bent, kun je met de kennisgeving in je brievenbus ook een ander aflevermoment of -adres kiezen via PostNL.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, dit kan voor bestellingen die per pakketpost worden verstuurd. Zodra de bestelling wordt verzonden sturen wij een e-mail met een Track&Trace code, hiermee kun je de status van je bestelling na 00.00 bekijken op PostNL.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

Dat is zeker mogelijk! Tijdens het bestelproces vink je de optie 'Mijn bezorgadres en factuuradres zijn hetzelfde' uit. In de nieuwe velden vul je het adres in waar jouw bestelling heen moet. Wij zorgen ervoor dat je bestelling dan op dat adres terecht komt.

Wat gebeurt er als ik producten bestel met een verschillende levertijd?

In principe zijn al onze producten op voorraad, maar mocht het toch voorkomen wordt de bestelling verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. 

Word ik geïnformeerd als levertijden veranderen?

Wij brengen je per e-mail op de hoogte wanneer je bestelling niet binnen de aangegeven termijn geleverd kan worden. Mocht je hier in de tussentijd vragen over hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn geleverde bestelling is incompleet. Wat nu?

Oeps! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We willen je vragen een mail te sturen of contact op te nemen via WhatsApp, zodat wij je verder kunnen helpen. Wij zullen er voor zorgen dat je alsnog zo snel mogelijk de juiste producten in huis hebt.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Ja, dat doen wij zeker. Voor nu bezorgen wij in Nederland, België, Luxemburg en Duitsland. Wil je meer informatie? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Autohouders.nl © 2018

Contact opnemen

Vul onderstaande velden in om een bericht te versturen.

Onze locatie(s)

Brederodestraat 49
2406WZ Alphen aan den Rijn
(geen bezoekadres)

KvK nummer: 52267717

06 23300258